keskiviikko 14. syyskuuta 2016

Bile-ilta VS. koti-ilta

Kiirehditkö kotiin koskaan vain siksi, että saisit vaihtaa lökähousut jalkaan ja jämähtää sohvalle loppuillaksi? Se kai on sitä vanhuutta, aikuisuutta ja tylsyyttä... Myös toki mukavuutta!
 
On se vaan niin mukavaa...
 
 
Sitten kun JOKU saa sut lähtemään ulos ja laitat naamavärkin kuntoon, olosi on niiiiin itsevarma, että pitää ottaa muutama selfie ikuistaaksesi tämän historiallisen tilanteen.
 
Älä kuitenkaan ole niin dorka, että laittaisit ne selfiet facebookkiin...
 
 
Internetistä löytyy aina joku sanavalmis tyyppi, jolla on just oikea kuva valmiina nöyryyttämään...
 
Tääkin on ilmeisesti melkoisen yleistä (kun on meemikin tehty), että sovitaan jo ajoissa jostain menosta ja sitten itse päivänä ei vois vähempää kiinnostaa lähteä MIHINKÄÄN.
 
Luulin, että se oon vaan mä.
Tai mä ja mun puoliso.
Tai mä, puolisoni ja pari kaveriani.
 
 
Nuorena kannattaa mennä kun vielä jaksaa! Bilettäkää siis ihmeessä
VIELÄ KUN ON AIKAA.
 
Kolme-nelikymppisinä bilettäminen on jo aika noloa... Siinä vaiheessa kannattaa pysyä kotona. xD
 
Itse olen ottanut parikymppisenä varaslähdön koti-iltoihin.
Am I going to bore myself ? Time will tell.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti